Ikrar Barisan Nasional

Monday, July 20, 2009

6 comments:

Unknown July 20, 2009 at 3:00 AM  

mula lah tulis tanpa emosi

Mohd Amini July 21, 2009 at 10:01 PM  

Datuk Seri Najib Tun Razak

"Saya telah bina asas permulaan dan saya memohon supaya rakyat akan bersama-sama kerajaan dalam perjalanan selanjutnya kearah negara Malaysia yang semakin berjaya,hubungan kaum samakin mantap dan imej kerajaan semkin positif", kata Najib sempena 100 harinya sebagai PM.

Komen MD: Tahniah Datuk Seri atas pencapaian yang begitu memberangsangkan semoga rakyat terus menyokong kepimpinan Datuk Seri.

Mohd Amini July 22, 2009 at 9:25 PM  

Tan Seri Muhyiddi Yasin;
"Kita boleh bagi jambatan baru,insya-Allah,tetapi ada syarat.Yang itu senang sahaja pangkah sahaja BN.kata Muhyidin semsa kempen di Manek Urai.
Komen MD:Itu bahaya
tan

















sri











Tan Sri Muhyiddin Yassin.
"Kita boleh bagi jambatan baru ,insya-
Allah,tapi ada syarat.Yang itu senang saja,pangkah saja BN"kata Muhyiddin Yassin semasa kempen di Manik Urai.

Komen MD.Janji itu bahaya Tan Sri kerana Pas akan kata kerajaan nak bagi rasuah kepada rakyat untuk menang pilihanraya.

Mohd Amini July 24, 2009 at 3:36 AM  

Kabinet Negeri meluluskan bantuan tambahan kepada subsidi tahunan untuk penanam padi,ssebagai sebahagian daripada usaha untuk meningkatkan tahap pengeluaaran merka serta menggalakkan lebih ramai menanam padi untuk menambah bekalan mmakanan negeri.
Timbalan Ketua Menteri yang juga Menteri Pertanian dan Industeri Makanan Datuk Yahya Hussin bagaimanapun berkata, ini akan diberi dalam bentuk bantuan sekali untuk tempoh dua taqhun,dari 1 Januari 2009 hingga 31 Desimber 2010.

KOMEN MD;Langkah kerjaan BN memebri tambahan subsidi kepada petani menanam padi amat bijak sekali.Semoga bantuan ini akan memberi menafaat kepada golongan sasar.Perlu diingat juga jangan ada pihak lain akan mengambil kesempatan menjadikan bantuan iklas pihak kerajaan sebagai kepentingaan politik mereka.

Mohd Amini July 28, 2009 at 9:13 PM  

"Sejumalah 13,000 unit rumah dalam Program Pembangunan Rkyat Termiskin (PPRT) telah siap dan sedang dalam pembinaan manakala 4,000 lagi dalam proses untuk meneliti permohonan",kata Meenteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah Datuk Seri Mohd Shafie Haji Afdal.

Komen Md.Amin:Semoga Datu Seri akan terus memantau masalah kemiskinan tegar ini bukan sahaja di Semanjung Malaysia tetapi juga di negeri Sabah dan Sarawak.Harap-harap Datuk Seri tidak lupa pandang menyalurkan peruntukan kepada pemohon rumah PPRT di daerah saya iaitu Kota Belud Sabah.

Post a Comment

About This Blog

  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP